Julafton!

Hej, hoppas att alla har haft en bra julafton och juldag! min jul började inte bra men det blev lite lite bättre fram åt kvällen, men jag vill inte berätta mer om det.
Jag fick jätte fina julklappar och firade hemma med mormor och morfar och självklart den övriga familjen :) Vi firar alltid jul hemme, hur gör ni? Det var också första året i det här huset, lite anurlunda kan man säga!
Juldagen tillbringades också med familjen, vi splade spel och va ute och gick.
Idag har jag och mamma varit på stan, mellan dags rean är igång :D det va inte så överdrivt mycket folk, men på Cubus va det kaos enligt mig! Det var kö enda ner till barn adelningen! så jag vände nästan i dörren :p Men annars köpte jag faktist inte så mycket, hårinpackning, vanlig t-tröja och ett linne + lösnaglar som jag älskar! Ni ska få se bild på dom senare ikvälL :) jag har köpt så mycket kläder nu innan jul så kände inget större behov utav att köpa det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0