Mobil!

ska skaffa mig en ny mobil snart eftersom min jag har nu håller på att rammla ihop! :P
det finns så många telefoner att välja på och jag vill ha en bra mobil med en bra kamera och bra ljud i så att det går att lyssna på musik! ett litet problem... jag suger på mobiltelefoner! kan någon ge mig ett tips på en bra mobil?? snälla! Kommentera! <3333


en mobil jag funderar på:




Egenskaper

Typ av mobiltelefon Touch (Pekskärm)
Operativsystem Symbian
Typ av operativsystem Symbian S60 5th edition
Nätverk 850/900/1800/1900/ UMTS 900/2100
Kamera
Digitalkamera Ja
Upplösning (Megapixel) 8,10
Digital zoom 4x
Blixt/Fotolampa Fotolampa
Videoinspelning Ja
Autofokus Ja
Övrigt 720p HD video
Egenskaper
Mp3-spelare Ja
Kalender Ja
Radio Ja
Stereo Ja
GPS Ja
Flygplansläge (Flight mode) Ja
Övrigt DLNA
Skärm (Display)
Skärmtyp TFT Pekskärm (Touch)
Pekskärm (touch) Ja
Skärmstorlek (tum) 3,20
Upplösning 360 x 640
Minne
Internminne (MB) 75
Medföljande Minneskort Ja
Stöttar följande minneskort Micro SD (Transflash)
Stöttat minneskort (kapacitet) 8 GB
Maximal uppgradering - minneskort 16 GB
Data
GPRS Ja
EDGE Ja
3G Ja
Bluetooth Ja
USB Ja
WLAN Ja
Kommunikation
SMS Ja
MMS Ja
E-mail Ja
Chat (Konversation) Ja
Mått
Höjd (cm) 10,70
Bredd (cm) 5,20
Djup (cm) 1,25
Vikt (g) 97,00
Batteridata
Batterityp Lithium-ion
Viloläge/Standby (timmar) 430,00
Samtalstid (timmar) 13,00
Förpackningen innehåller
Batteri Ja
Laddare Ja
Minneskort Ja
Anslutningskabel Ja
Stereohörlurar med sladd Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0