Nästa

nu ska jag berätta lite vad jag har gjort!

förra veckan hade vi prao och jag praoa på dagis, jag va på en avdelning för barn mellan 1-2år det va supper kul! men jag fick ganska ont i ryggen efter för det blir en hel del bärande på dom där små! mycket snor också kan jag säga! :P fick ett litet fabo barn blev nästan som en lilla syrster, saknar henne nu :(
dagisfröknarna tyckte att jag hade varit jätte duktig så sissta dagen när jag skulle gå hem så gick jag godis av dom som tack! :) snällt :)
få freda kvällen åkte vi hem till mommo och morfar eftersom momma fyllde 70, GRATTIS!
óch på natten till lördagen kom mina kusiner från fastlander ner till oss för att göra ett överraskinings fest till mommo! det va roligt :)
och nu denhär veckan så har vi prov i engelska och so så måste plugga mycket :)


min kusin lisa äter upp jakobs fot!


lisa och jakob. (vet inte om hon vill va med på bild här så därför ser man inte ansiktena!)


fick av dagisfröknarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0