Ritat

hejsan!
idag har inte hänt mycket va en sväng i stan med familjen... sen när vi kom hem skulle jag baka en tårta jag alldrig bakad tidigare, det hela sluta såhär: först gjorde jag en botten som blev bra sen gjorde jag en slags mouss som skulle hällas på botten. när jag hällt på den trängde den sig in under botten och botten flöt upp och sen så stelna alldrig tårtan riktigt så när man tog av formen flöt allt ut lite gran... men den va ganska god  :P

nu har jag suttit och klottrar lite i brist på annat... blev 3 ganska oseriösa teckningar en av dom väldigt oseriösa..





kul den sissta går int att ladda upp... :P


Kommentarer
Postat av: Emma - fotoblogg

Dom är ju jättefina, du är jätteduktig!! :D

2011-07-13 @ 00:59:00
URL: http://photographsbyemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0