Nytttttt

har varit på stan en stund idag och fick med allt jag skulle köpa hem! jag är nöjd :D


hade aldrig provat den förut så tänkte att det kunde va värt 60kr att prova för många säger att den är bra!
så nu hat jag provat och jag kan säga att jag älskar den! man bara stoppar ner fingert i ett hål inne i burken och vänar några sek sen är nagellacket borta! tycker att alla ska prova!


ring från lindex 50kr


va bara tvungen att köpa pennor! blir galen när jag aldrig hittar någon hemma :P


kvälls läsning!


byxor, men vet int om jag ska lämna tillbaka dom...
(haha vad konstiga dom såg ut på bilden)


nagellack 29kr


skor 150kr men vet inte om det är exakt såna som på bilden!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0