Imse vimse spindel

Hej, jag vet att det inte har varit så bra uppdatering här men har inte haft någon lust eller tid till det. Men det börjar kännas lite bätter nu :) Helgen har bjudit på lite av varje, jag kan ju berätta vad som hände natten till lördag. Klockan var halv 1 och jag låg och kollade på filmen Älska mig Förövrigt väldigt bra när jag såg något litet svart i ögonvrån på täcket, tänkte inte mera på det och fortsatte kolla filmen, men några minuter efter ser jag att det rör sig igen och då kollar jag.. Gissa vad jag får se, jo den största fetaste spindel jag någonsin sätt! Fy fan va snabbt jag kom upp hur sängen, sprang och hämta mamma som i sin tur hämta pappa som tillslut hittade den. Det hela sluta md att jag sov på soffan. Igår vände jag upp och ner på hela sängen innan jag la mig där för att vara säker på att det inte fanns flera :P Jag var bara lite rädd för spindlar innan men nu är jag livrädd! Hahah detta kommer jag aldrig att glömma, hämskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0