Take me to the sea

Hej, sitter just nu och pluggar.. Tror att jag kommer bli begravd i allt som behövs göras just nu. I morgon är det typ 2 nationela priv i Engelska och det är definitivt inte mitt bästa ämne så börjar bli rätt nervös nu :S
Jag har 0 motivation till att plugga och sköta skolan just nu och känner att jag lätt skulle kunna ge upp och skita i allt vilken dag som hälst, vi får se när den dagen kommer..
Just nu vill jag bara till havet eller ett speciellt ställe i Vall och få vara ifred. Jag älskar havet för där är det så lungt och jag kan vara mig själv och få tänka. Det skulle behövas just nu. Det speciela stället i Vall vill jag också till för där har jag samma kännsla som vid havet och så otroligt många minne vid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0