en dag kvar nu

Hej, Nu är det snart bara 1 dag kvar på 2011! Det här året har gått sjukt fort och har varit väldigt annurlunda. lite senare så skall jag lägga upp bilder från året som gått med början i Januari :)
Idag har jag inte gjort ett dugg, jag har kollat på 2 filmer och varit ute och fotat en stund nu på eftermiddagen :) Jag såg filmerna, Pojken i randiga pyjamas och Holiday in handcuffs. Den första filmen är riktigt bra men hemsk.. det handlar om en pojke vars pappa är hitler. Och den andra är också riktigt bra, den är rolig och handlar om en tjej som kidnappar en kille som blir tvungen att fira jul med hennes familj. Båda filmerna är ett måste att se!! :D
Har ni något bra filmtips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0