shampoo

hejsan!
nu är kaninburen hämad så nu är det bara att hålla ögonen öppna efter kaniner, vi ska ha dvärgvädurer <3
nu ikväll händer inte mycket, ska se lite film tror jag :) vad ska ni göra ikväll?

jo jag har en fråga och en fundering också:

frågan: vi ska ha två kaniner av samma kön, är det bäst med 2 killar eller 2 tjejer?!

fundering: jag har fått för mig att när man använt samma shampoo och balsam länge så vänjer håret sig vid det..
jag använder ett som gör håret rakare och det funka dom först månaderna men nu är det som att det inte funkar längre... alltså har håret vant sig?!!
vad säger ni?



Kommentarer
Postat av: Pandatrollet

sv: tackar :)

2011-07-17 @ 20:28:49
URL: http://pandatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0