dag 2

förlåt men det blev ingen dag 2 av min blogg grej igår va så trött!! så ni får nummer 2 och 3 idag! (3 får ni i nästa inlägg)

DAG 2:

nu får ni veta lite om mina favorit grejor:

Favorit:

Godis: fiskar

färg: gillar många men lila, svart och vitt är nog högst upp på listan :)

årstid: sommar/vår, men älskar dagarna runt jul också!

mat: pasta sallad

motiv att fota: älskar att fota blommar och närbilder!

sysselsättning: fota och rita

blomma: blåsippor och påskliljor! (har med min barndom att göra)

djur: katt, kanin och hamster

ställa: mina fabo ställen är åmina (en starnad) och ett änge där jag bodde förut!

ämne: bild

:)


Kommentarer
Postat av: linnea

du får ha en bra dag :D

2011-03-12 @ 13:42:00
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0