a little bird told me once that...

Hej! Dagen har spenderats med Lisa, vi gick först bort till Fridhem i hopp om att kunna sola men det var lite för kallt för det där borta. Men det visade sig vara varmt i trädgåredn så där hammna vi :).  Nu sitter jag och glor på Vampire diaries och jag kan säga att jag älskar den serien! Men det är kanske inte så konstigt för jag älskar alla serier när jag väl börjat titta på dom., :) Så en väldigt bra dag för att sammanfatta det hela! :D 
 
 
 
Den här lilla fågeln överaskades min lillebror utav igår när han satt och kollade på TV. Jag hörde ett skrig från TV rummet och sprang dit, det visar sig att fågeln hade flygit in och satt sig precis brevid honom. Haha det gjorde min dag lite halft. (fågeln flög ut av sig själv någon minut senare).! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0