Hotell

 
 
 
 
 
 
 
När vi var på fastlandet i Juli så bodde vi på hotell i 3 nätter tror jag. Jag älskar "inredning" och sådant så det är alltid lika roligt att komma till nya miljöer som hotellrum och få insperation. Den här gången fick vi 2 rum, ett som hette spegelrummet och det andra hette guldrummet. Jag vart sjukt inspererad av spegelrummet som jag fick bo i, istället för tavlor hade dom hängt upp flera speglar med fina ramar. Det fanns också kristallkronor i varje rum och det gillade jag. Man kanske förknippar det med gammalt men jag tycker att det är skit snygt att ta in det i en mordernare miljö. Och på tal om "speglrum" och "guldrum" så hade alla rum på hotellet olika kategorier som gulliga rummet, engelska rummet och himmelska rummet. Det tycker jag också att var roligt, att inte alla rum på hotellet är identiska. Men det var lite svårt att gå i korridiren och läsa på alla skyltar, jag ville ju bara in och kolla hur det såg ut då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0