Förstörde min kväll!

Är bara tvungen att skriva av mig lite!! Jag är en sådan person som älskar tv serier, serier är mycket bättre en film för dom håller på 1000 gånger längre. För ett tag sedan så kom jag på att Wallander säsong 2 var  jäkligt bra så jag kollade självklart på alla filmerna där. Och nu för någon dag sedan kom jag på att man kanse skulle kolla på säsong 1 också! Så sagt och gjort åkte jag till hemmakväll och fixade dom första 5 filmern (resten har vi hemma). Nu har jag kollat klart säsongen och man bygger ju upp en förväntan på att den sista filmen ska sluta bra men NEJ!  Man tror att alla människor som varit med sen film 1 ska få ett bra liv men i sista filmen brakar ju helvetet löst. Allt går åt skogen iallafall enligt mig! Visst dom klarar fallet men går inte med flaggan i topp om jag säger så. Jag älskar fortfarande serien men hade verkligen hoppats på ett lyckligt slut! Så alla ni som inte kollat Wallander serien kolla! Och förlåt om det vart ett lite rörigt inlägg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0