ANDAR?

börjar på största allvar tro att det spökar här!
ett exepel är när jag stog i duchen och lampan slockna, vi har sådan där lamp knapp man vrider på.
när lapan slockna gick jag ur duchen och vred på lampan igen och du funka det! så den är ju inte trasik.
det har hänt 2 gånger. och när lamoan slocknar hör man precis efter något konstigt ljud i väggarna!

och idag när pappa stog i köket och höll på med något och prata med mig så sprang han plötsligt ivägg och sen kom han tillbaka och sa att han såg något/någon som gick förbi.
jag har också tyckt att jag sätt skuggor och sådant när jag suttit har i mitt rum!

men vem vet?? det kanse bara är sinnet som spelar en ett spratt!

tror ni på andar?? Det gör jag och det har jag gjort innan allt detta!

kommentera! <3


bild från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0