Jobba!!!

Hejsan!
idag tog jag sovmorgon till halv 11! skönt :D därefter började dagens jobb.. har kört grus, städat en bil och vikt tvätt! HAHA jag gör allt just nu för att få pengar till fastlands resean!
vi åker ju på höst lovet som är nästa vecka och då ska jag shoppa hela veckan lång :) kanske göra lite andra saker också!? 
och en bra nyhet är att datan kommer följa med upp så då kan ni följa mig på bloggen om vad jag gör om dagarna! Bra va? :) 
nu ska jag snart sova för att orka gå till skolan imorgon... ska också städa ur farmosr gammla stuga imorgon! pengar ;) 

(här skulle det varit en bild, men blogg.se dampar som vanligt!) 


Kommentarer
Postat av: linnea holmdén (hobbyfotograf)

- har lagt till dig :) säg till när du lagt till mig

2011-10-17 @ 06:32:33
URL: http://linneaholmden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0