I can tell everybody

Hej! Igår var det den sista morgonen på det här sommarlovet som jag kunde sova länge! Dagen gick åt till att bara ta det lungt och på kvällen var det 80-års kalas med släkten för min farfar. Om jag tänker efter så var det det första 80-års kalas jag någonsin varit på, så nu är det avprickat från listan haha. inte för att jag har någon lista då..  
 
Idag har jag varit en snabb sväng på stan och lyckades hitta 2 par jeans och en tröja. Jag brukar aldrig hitta jeans som faller mig i smaken men för en gångs skulle gjorde jag det. Glad! :) Och imorgon börjar skolan och som sagt så är det första dagen på gymnasiet med ny klass och allt. Kan säga att jag är rätt så nervös redan nu och hoppas på att kunna få sova lite inatt! :) När börjar ni skolan? 
 
Ja.. min katt är lite konstig! Hennes favorit ställe att ligga och sova på är i häcken! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0