Ny kamera!

Min nya kamera är en Canon EOS 60D, tidigare hade jag en Nikon D3000. Alla säger att man inte ska köpa ett annat märke på kameran när man ska köpa ny/bya upp sig för att det är svårt at lära sig ett nytt märke. Och såklart vart jag då orolig och tänkte ska jag verkligen köpa en canon om jag haft nikon innan? Och jag är så grymt nöjd med att jag vågade och köpte en canon för jag älskar den! Visst jag har inte lärt mig den ennu men det är inte svårare att lära sig den en en ny nikon! 
Så på min nya lilla bebis sitter det nu ett vanligt 18-55mm objektiv som man får med när man köper kameran, jag kommer använda det ett tag tills jag hittar ett annat jag vill ha. Kameran i sig är helt underbar. Den är grepp vänlig och den digitala rutan på höger sida av kameran gör att det går snabbare och lättare att ställa in inställningarna manuelt. Den vridbara skärmen underlättar också om man exempel behöver sträka på handen högt upp i luften eller ha den så nära marken som möjligt! Jag ÄLSKAR den! 
 
 
 
 
Bilderna är tagna med min gammla kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0