Danmark

Hej! berättade för kanske en vecka sedan att jag skulle på klassresa.. Vi åkte till Danmark i 4 dagar och vi kom hem natten till tisdagen. Resan vart lyckat och jag har haft jätte roligt! :) Vi har gått på tivoli, Ströget åkt små turistbåtar och mera :) Men var ganska död i skolan i tisdags.. funkar inte att komma hem med båten mitt i natten och sen försöka prestera i skolan dagen. Sov typ på bilden som annars är en av dom bästa lektionerna :)
Uppdateringen här på bloggen är urusel just nu och det är jag medveten om. Den enda anledningen är att det är ca 1 vecka kvar på nian nu innan sommarlovet och gymnasiet så det är sjukt mycket att göra! Jag länktar efter att ha tid att uppdatera mera och det kommer när sommar lovet börjar nästa fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0