Min kameraväska!

Många har frågat vad jag använder för kamera m.m så tänkte visa vad som finns i min kamera väska! Jag kan redan säga nu att det inte finns mycket i den. :) 
 
Kamera: Nikon D3000, inget avancerat med den.. En helt vanlig och enkel systemkamera! 
 
 
Objektiv: Man fick ju ett standar objektiv (18-55mm) när man köpte kameran men sen har jag skaffat mig ett annat och det är : Tamron 18-270mm F/3,5-6,3 Di ll VC PZD. Så det är ett zoom objektiv men jag använder det till exakt allt! Alla blomm bilder m.m är fotade med det objektivet :) 
 
 
Sen så har jag ett stativ: Hama star 62.
 
 
Sen är det ju alla smågrejor som Motljusskydd, UV-filter, minnneskort m.m! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0