I brist på annat

Namn: Jennifer

Ålder: 15, 16 i juli

Längd: hehe vet inte men lång

Sko-storlek: 39

Född: Gotland

Bor: Gotland

Gör just nu: går i skolan?


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: för det mesta glad, hyfsat jordnära om jag får säga det själv och jag ger inte upp!

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: blir rädd när det är storm ute (har att göra med en grej som hände för några år sedan). Kan vara rätt så blyg och har svårt att släppa folk inpå livet.


 

Vad är du rädd för: Oväder!

Det roligaste jobbet du haft/har: Har aldrig haft något ”jobb”

Har du körkort och egen bil: Nej

När tod du ditt körkort: Jag kommer förhoppnings vis ta det om ca 3år

När grät du senast: vet inte

När skrattade du senast: imorse

Vem åkte du bil med sist: kommer inte ihåg

Vem åt du mat med sist: familjen

Vem sov hos dig sist: Katten :P

Vad var du rädd för när du var liten: Våran vind och åska.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: typ frisör eller vetrinär

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: ca 7 gånger.

Värsta smärtan du råkat ut för: antingen den gången när jag knappt fick luft eller när jag hade lunginflamation.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mycket

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Samma här, Mycket.

Har du någonsin sportat: Hahah ja, jag har dansat.

Någon du ser upp till: Inte just nu

Vad finns alltid i din handväska: Nycklar, hårsnodd och mobil.

 


Har du varit utomlands någon gång: ja

Vilken plats var finast: har bara varit i Danmark :P

Största stad/städer du varit i: Ingen?



Rökt: nej

Snusat: nej

Har du piercing eller tatuering: vill ha tatuering

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: stor stad

Hamburgare eller pizza: Inget? Nä men pizza

Kött eller fisk: kött

Hund eller katt: Katt!

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: MAX

Charter- eller skidsemester: Sol semester!

Sverige eller Utlandet: Utomlands!

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll..

Sommar eller vinter: SOMMAR

Vår eller höst: vår

Flyg eller tåg: Jag är flyg rädd så tåg.

Bil eller buss: Bil

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0