Underbar dag!

Hejsan! Helt underbart väder idag, vid lunch var det ca 23 grader i skuggan. Fatta skönt det var i solen då!! :) drog på mig bikinin och låg där ett bra tag. Jag tycker att det är sjukt tråkigt att sola för jag har svårt för att bli brun men det är bara att ligga där så ger det resultat med tiden ( förhoppnings vis) :) sedan har jag varit barnvakt åt min lillebror och då passa vi på att spela lite fotboll i det fina vädret men den mesta av tiden tjata han om att få gå iväg på ett barnkalas som han är bjuden på.. Så tillslut smet han iväg in till grannen som håller i det. Så nu ska jag städa hela huset istället... Inte så kul men på tisdag ska vi vara hemma från skolan och tjäna pengar till ett barnhem i Zambia och då var min uppgift att städa huset, så jag tänkte göra det idag istället :) då kan man ju bara ta det lugnt på tisdag. Nu väntar dammsugaren på mig! Hej då :)

(mobil blogg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0